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Ardennes-étape, based in Stavelot, enjoys the status of market leader for holiday homes in the Ardennes. www.Ardennes-Etape.com aims to always offer guests an inspiring offer that meets their needs for comfort, quality and conviviality.

Today, the company has about forty young, multilingual employees who are passionate about new technologies and have a passion for the Ardennes. Together with them, Philippe Neumann, CEO, has the ambition to lead an innovative company that has an eye for economic development and is responsible for quality tourism in the Ardennes.

This way, Ardennes-Etape promotes excellence through innovation, expertise and interdisciplinarity, all in a friendly atmosphere where team cohesion, flexibility and open-mindedness are the hallmarks of its performance.

In particular we are currently looking to fill the following vacancies:

  • Front-end developer M / W

    In order to further support its growth, our company is looking for a

    Front-end developer M / W

    For those who want to get people together, Ardennes-Etape is the trip planner that will ensure an outstanding experience, close to your home, because Ardennes-étape and only Ardennes-étape will connect you with passion to the best the Ardennes can offer

    Profile :

    Hard skills :

    • Must have:
      • Strong understanding of JavaScript (ES2015+)
      • Strong practical experience with React development
      • Knowledge of Nextjs
      • Ability to design and build applications using client side technologies
      • Strong experience in both development and maintenance projects
      • Knowlegde in component design
      • Ability to take responsibility for personal technical quality standards within the project team.
      • Deep understanding of modern testing methodologies, tools and practices.
      • Understanding of Git.
      • Experience with REST API’s-
    • Nice to have:
      • Knowledge of Vue.js is a plus
      • Experience with State management.
      • Experience with Typescript.
      • Experience with Serverless architectures
      • Experience with continuous integration and deployment (CI/CD)
      • Knowledge of HTML and CSS
    • Soft skills :
      • Team spirit
      • Proactive attitude
      • Ability to understand and keep in mind business challenges, constraints and objectives (customer centric mindset)
      • Open to explore and learn exitsting or emerging technologies + willingness to share this knowledge with the team
      • Open to receiving and providing feedback
      • Capable of making strong technical decision when required

    Ardennes-Etape offer :

    • A job in a company in constant evolution
    • Un full-time permanent contract
    • An attractive compensation package (including a company car, hospitalisation insurance,…)
    • Trainings
    • Great place to work

    If you wish to work in a young and dynamic team, send your resume and cover letter to Bérangère Delatte (mynewjob@ardennes-etape.com – mail object beginnig with : « DEV »)

    Ardennes-étape Avenue Constant Grandprez 29 B-4970 Stavelot www.Ardennes-Etape.be

  • Customer service Advisor H/F – NL/FR

    Ardennes-étape recherche un(e)

    Customer service Advisor H/F – NL/FR
    Orientation client – Communication interpersonnelle - Négociation

    Le Job au sein du département « Brand and Guests » :

    Le département Brand & Guests agit comme le visage de l’entreprise vis-à-vis du public locataires, avant, pendant et après séjour. L’équipe Guests est le contact direct avec les locataires pour répondre à leurs questions ou pour fournir un support supplémentaire si nécessaire. Une partie du job sera dédié au conseil et à la vente de séjours via le téléphone, le livechat et les mails. Une autre partie, sera orientée « satisfaction client » avec le suivi d’enquêtes de satisfaction et le traitement de plaintes éventuelles.

    La pratique courante du français et du néerlandais est indispensable ; le travail se décline dans les deux langues au quotidien.

    Profil :

    • Perception des enjeux liés à l’attitude « customer centricity »
    • Capacité d’être au service du client tout en restant au service des objectifs d’entreprise
    • Familiarité avec les outils de communication à distance comme le téléphone, livechat et mails
    • Capacité de gérer plusieurs canaux entrants simultanément
    • Facilité pour s’auto-organiser et de s’adapter en fonction des besoins de l’équipe
    • Compétences en communication interpersonnelle - qualité d’écoute active et de reformulation
    • Expérience en gestion de contentieux est un atout

    Ce qu’Ardennes-étape te propose :

    • Un travail dans une société en développement permanent
    • L’intégration dans une équipe jeune orientée innovation
    • Un contrat temps plein à durée indéterminée
    • Des avantages extra-légaux (assurance hospitalisation, chèques-repas, éco-chèques,...)
    • Des formations

    Intéressé(e) ?

    Si tu veux travailler avec une équipe jeune et dynamique dans un environnement professionnel unique, envois ton CV et une lettre de motivation uniquement par mail à Bérangère Delatte (mynewjob@ardennes-etape.com). Objet du mail « Customer advisor »

    Ardennes-étape Avenue Constant Grandprez 29 B-4970 Stavelot www.Ardennes-Etape.be

  • Customer service Advisor M/V - NL/FR

    Om zijn inzet te blijven stimuleren, is ons bedrijf op zoek naar een

    Customer service Advisor M/V - NL/FR
    Klantgerichtheid - Interpersoonlijke communicatie

    Talen :

    • Nederlands: moedertaal of uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden - niveau C2
    • Frans: minimaal vereist niveau C1
    • Engels is een pluspunt

    De job op de Brand & Guest afdeling :

    De afdeling Brand & Guests treedt op als het gezicht van het bedrijf naar het huurderspubliek, voor, tijdens en na het verblijf. Het team “Guests” is het directe contact met de huurders om hun vragen te beantwoorden of indien nodig extra steun te verlenen.

    • Een deel van de tijd zal worden besteed aan de advisering en verkoop van verblijven via telefoon, livechat en e-mails.
    • De andere helft van de tijd zal worden besteed aan klantentevredenheid met de follow-up vantevredenheidsonderzoeken en de behandeling van eventuele klachten.

    Profiel :

    • Perceptie van de kwesties in verband met de houding ten aanzien van « customer centricity »
    • Vermogen om de klant te dienen en tegelijk ten dienste te blijven van de doelstellingen van de onderneming
    • Vertrouwdheid met communicatiemiddelen op afstand, zoals telefoon, livechat en e-mail
    • Vermogen om meerdere inkomende kanalen tegelijk te beheren
    • Gemak om zichzelf te organiseren en aan te passen aan de behoeften van het team
    • Interpersoonlijke communicatievaardigheden - actief luisteren en herformuleren
    • Ervaring in geschillenbeslechting is een pluspunt

    Wat Ardennes-étape je aanbiedt :

    • Een baan in een onderneming in permanente ontwikkeling
    • Integratie in een jong, op innovatie gericht team
    • Een voltijds contract voor onbepaalde duur
    • Extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, enz.)
    • Opleidingen

    Interesse ?

    Als je wenst te werken met een jong en dynamisch team in een unieke professionele omgeving, stuur dan je CV en een sollicitatiebrief uitsluitend per e-mail naar Bérangère Delatte mynewjob@ardennes-etape.com • Onderwerp van de e-mail « Com-coördinator »